Followers

Friday, April 6, 2012

Big Smiles...

Assalamualikum ...

Seyes kot dah lama aku x jenguk blog nie mcm dah terbiar pon ada.Tapi sekarang nie aku rindu and ter-rajin nak menaip..
Ok ..sebenarnya2 dan setulus2nya banyak benda yg terbelaku.Hurmmm....
Dan perkara yg paling penting sekarang adalah minggu study weeks.So paham2 je la benda alah apa yg patut aku buat..Study2 gak tapi aku masih memerlukan oxygen..:)

But now aku betul2 nak seyes dlm satu hubungan dengan benda alah tu.Yupssss...dulu boleh dikatakan 100% aku benci 'dy' kalau boleh nak buang jauh tapi nak buat mcm mna dah dikatakan jodoh so selagi termampu i will continue this relationships.Siapakah itu...?Ok disebabkan aku budak baik dan tak nak main secret2 aku bagitau kat sini. si dy adalah  my "chemistry" terasa kenikmatannya sekarang.Seyes dulu agak terkuciwa dgn result spm tapi sekarang...emmmm..Allah maha adil right,Dia maha merangcang so pandai2 la kita berusaha untuk mendapatkannya.Tak nak bercinta dgn org sbb complicated so ok gak fall in love with benda alah tu kannn...

Dan kita harus sedar yg setiap benda yg berlaku dlm hidup nie ada sebab tersendiri.Mungkin mcm2 yg kita rancang tapi sebaliknya yg berlaku right.Tapi kalau kita still berusaha Insyaallah kita akan dapat apa yg kita inginkan jangan dan jangan dan jangan mudah berputus asa ( nasihat utk diri aku juga).

Kalau nak sesuatu yg baik, kalau nak senang masa hadapan so susah2kan diri sikit buat masa sekarang buang jauh2 benda yg boleh buat kita terganggu.Memang sekarang kita susah memang sekarang org cakap pelik tapi Insyaallah org yg anggap kita pelik itu akan lebih pelik bila satu hari nanti disebabkan kepelikkan kita itu kita berada jauh lebih drp mereka itu.

Ok itu je kot untuk kali nie..mungkin kalau ada free2 nnti aku taip lagi.Thanks kot bagi sesiapa yg tersinggah kat sini.Hope perjalanan hidup kita sentiasa diberkati dan kita dapat apa yg kita nak..

ps: happy birthday bagi sesiapa yg sambut birthday pada hari2 yg lepas aku tak sempat wish..
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati