Followers

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadan Semua...

Salam Ramadan semua..

Ramadan menjelang lagi kali ini buat kita semua.Kedatangannya sentiasa dinantikan membawa seribu keberkatan buat kita insan di dunia ini.Kelebihan bulan ini tidak terhingga.Janganlah kita melepaskan setiap detik yg ada untuk  melakukan kebaikan dan janganlah kita menggunakan setiap detik yg ada ini untuk melakukan keburukan.

Di panjatkan kesyukuran tidak terhingga, kita diberi lagi perluang untuk merasai bulan Ramadan yg perlu keberkatan ini.
Kemanisan bulan ini akan sentiasa diingati yg jauh didekatkan yg dekat akan sentiasa berada dihati.

Takkan aku lupa ramadan bersama-sama teman2 dibangku sekolah aku dulu kalian semua adalah cebisan kenangan yg tidak akan pernah aku lupakan sentiasa tersirat dihati ini..
Walaupun semua antara kita sudah mempunyai perjalanan tersendiri tapi cebisan kenangan itu akan bermain dibayangan mata ia setiap detik yg berlalu menjadi memori kau dan aku..

Di sini perjalanan aku baru bermula dan setiap persahabatan baru terjalin..
Sukar diungkap melalu tinta disini kerna ....********

Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati