Followers

Thursday, January 6, 2011

Ishh....aku dah lapan belas tahun rupanya

Hari 6 Januari.......just beberapa jam jer lagi umur aku akan genap 18 tahun.Perhh...cepat betul masa berlalu dah masuk 18 tahun.Macam tak caya pun ada tapi apa boleh buat takkan nak still jadi budak-budak lagi kot.Hehe...ada azam tak sempena umur aku yang dah meningkat nie.....emm...azam aku tahun nie nak jadi seorang yang lebih menghargai dan aku nak orang pun menghargai aku.......

Tapi aku pun tak tahu apa azam aku yang sebenarnya....huhuhu..kalau ada azam mesti kena capai so better tak dak azam betul tak yang penting aku sedar sapa diri aku nak capai apa yang aku nak dalam hidup nie.........dalam  umur 17 tahun macam-macam benda dah aku belajar, banyak juga pengalaman yang aku dapat
dah semakin matang............................welcome 18 years old for me.Hope my life happy always and jumpa apa yang aku cari selama ini...




First time buat blog..mcm org lain gak sbb nak share apa yg terlihat dan apa yg terbuat sepanjang hidup nie.Insyaallah kalau rajin ia akan kekal selama-lamanya.Dan satu hari nanti bila aku baca apa yg pernah aku tulis boleh buat aku tersenyum....

Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati