Followers

Thursday, January 27, 2011

sesuatu mungkin ,,,,,,

Hallo..

Still ingat lagi time tu form 5 tak senjaga terlibat dlm satu pertandingan tu.Sekadar nak tolong cikgu je awal2 sbb aku memang minat benda mcm tu tapi last2 dua hari sebelum pertandingan tu terpaksa masuk gak.Ingat nak biarkan junior2 jer.Ok..as students yg bertanggungjawad aku dan sorg kwn aku nie pun masuk la.Practice dlm dua hari je..lepas tu terus lawan.Yupssss....berkat adik2 junior kite org menang kot tanpa sebarang persediaan bangga kot...peringkat daerah tu.

Aku dapat jadi first speaker dapat pegang gelaran prime minister kejap time tu.Muahahahaha..tanpa sebarang text cakap berdasarkan apa yg kite org tahu je...aku bangga dgn diorg nie.Bakal jadi yg terbaik masa depan.

dr kiri kwn aku Lyn n tiga lagi junior aku..      


Aku pun ader gak special punya tapi tak sempat nak masukkan lagi.
Next maybe...insyaallah.

Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati