Followers

Wednesday, May 4, 2011

Life..

assalamekom semua....


Pagi tadi kluar jap gi alor starmall.Sbb nk wusya novel baru dan nak beli barang sikit.Aku gi dgn akak la sapa lg my bodyguard disebabkan kak aku cuti so kena la temankan anak dy kena tinggal kat umah.Huhuhu..kesian  nanti  (maksu) bagi upah .Nak cari novel  contengan jalanan by hlovate tapi x kluaq lagi kat sini.Lepas tu gi mkn mcd akak  yg belanja.Thanks ok lain kali belanja lagi.Stop tentang tu.

Aku nak tulis benda lain la.Tadi aku tengok ramai bebudak sekolah yg merayap kat mall tu klu x silap hari nie still sekolah,aku x lupa lg walaupon dah beberapa bulan aku tinggal alam persekolahan.Dah la pakai baju sekolah,merokok plak .Korang rasa megah sangat ker bila pakai baju sekolah dan smoke tepi2 mall mcm tu, mungkin dah rasa hebat dan handsome tahap arnab  tu.Kadang2 terpikir jugak mcm mana life budak2 nie.Ada dari family yg kaya tu pun boleh jadi mcm tu.Hurmm....tapi yg amat malang dari family yg susah or sederhana mak ayah dah la harap kita study last2 buat benda yg tak elok.

Weh apsal  terpikiq benda nie.Bukan apa sebenarnya nak timbulkan kesedaran dlm diri  sendiri bukannya nak hina budak2 tu.Cuma sekarang dah boleh fikir dan nilai sesuatu perkara sebab tu  terpikir pasal nie...


Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati