Followers

Friday, December 30, 2011

Breathless..

Hye ..
I drop here for a while.Ayat zaman kuno yg akan aku keluarkan for sure kalian2 sekelian akan memahami Whuaaaa...dah lama tak meng-up-date blog.Aper boleh buat buzy memanjang dgn lab report yg tiada penghujung, quiz everyweek ntah bila nak habis and the most important masa yg  banyak aku habiskan bersama movie2 korea hasil daripada usaha keras aku mendownload dan usaha sama dari member dlm menjalankan urusan copy2 nie.Ok bajet macam ada org baca mukhadimah aku nie.Ada aku kisah !!
( thanks bagi sesiapa yg singgah)


Ok bagi pelajar lepasan SPM aku ucapkan tahniah sebab perjuangan korang untuk SPM dah tamat ( sebenarnya aku tak tau pon bila last paper korang ) doa-doakan moga kalian dapat result yg terbaik.For sure juga lepas nie mesti akan bertambah lagi bakal blogger baru alah lepasan spm katakan tak der benda nak buat so mesti korang buat blog macam aku dulu2.Dulu-dulu semangat juga nak update blog tapi sekarang hampeh ajer kalau ader mood ader la benda yg bakal aku merapu tapi sekarang dah hilang sikit penyakit tu.
Tapi sekarang nie aku dah dapat penyakit baru entah macam mana la nak pulihkan balik nie semua gara-gara Kdrama kalah filem ombak rindu.Sure girls kat luar sana tu 99.9% akan terpesona dgn mamat korean nie.Ok aku ulang sekali lagi ok mamat korea bukan mamat indon aku tak hina mamat2 indon tapi ini realiti life korea or indon yg girls suka.Sure la korea lagi2 mcm Jang Geun Suk so sweet ala-ala perempuan lagi  dgn long hair.Ok stop here aku tak nak kutuk dah i minat Jang Geun Suk ok..Full stop here.

End point kat no need to worry about what people will think about you.And remember that you are the most special if you live in your own breathless.You can fly in to the moon and do what ever you want but pastikan korang berada di alam nyata that's real life mean.

ps:/ Breathless i love this song by Shyne Ward.


Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati