Followers

Thursday, December 1, 2011

tak bertajuk..

hello semua take little breath here...
nice day hopefully kalian2 semua..

Dah lama tak mengupdate  blog nie, tak bermakna tiada benda yg aku nak tulis tapi bila jer nak tulis mesti ada benda lain yg kena buat.Nak kata buzy i'am not prime ministry sampaikan aku pon boring tengok layout yg sama nak buat macam mana tak berminat nak tukar.Sebenarnya aku berblog just suka-suka kalau bermood untuk menulis aku tulis kalau tak sebulan pon still post yang sama nothing change.Kalau mood time jiwang-jiwang tu maybe boleh la keluar pasal cintan-cintun.Baru aku sedar bnyak post yg lama ter-delete sbb dh semakin menjadi seorg yg matang walaupun sentiasa jadi kanak2 riang..
Kadang-kadang tak der benda pon yg nak tulis itulah salah satu faktor dominatnya, bajet macam la ada org nak hadap aku punya tulisan sangat.Whatever la !!Ini untuk memori aku...

 
Home sweet home now macam selalu la rumah tempat aku sekarang nie.Nak buat macam mana dah tempat aku belajar dekat dengan rumah so takkan nak lepaskan peluang weekend dengan family aku kot.Fikir punya fikir dan disebabkan aku baru lepas study chemistry subjek inilah hasil cetusan minda aku..goggle2 terjumpa nie..Senyum sorg2...



ps/: i love myself so much....
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati