Followers

Friday, March 2, 2012

Really really really..

Salam..

Apa khabar.Aku sentiasa baik.

Dah masuk bulan mac kejap rasanya lepas nie dah nak exam walaupon still ada lagi sebulan lebih.Kalau boleh nak cepat2 bik exam nak cepat2 abiskan sem nie.Sebulan lebih rasa mcm lambat tapi bagi aku cepat sesangat.
Ok sebenarnya minggu aku rasa hebat sesangat tapi rasa bersalah pon ada gak.So sorry ok jgn marah aku.
Kejadian beberapa hari lepas entah ribut apa yg melanda sesaja nak membisu time org tanya buat bodoh.Aku tau mesti org2 berkenaan sakit hati dgn aku.Benda apa yg jadi ?

Sebenarnya tak terlintas pon nak buat mcm tu.Aku budak baik ok.Tetiba jer nak jadi bisu jap.Time tu mulut nie malas nak cakap mcm berat sangat senyum lagi la,  muka  mcm nak marah org ja.Padahal org just bertanya ja.Apa perasaan bila kita tanya org dan org tu tak jawab dan blah mcm tu jer ? Mesti org tu terasa, terguris or apa2 la.Itulah yg aku buat ? Sebenar2 terasa bersalah la weh sebab aku yg buat mcm tu.Really, really, really sorry..tapi boleh plak lepas tu aku tersenyum sorang2.Sebenarnya time tu tgah pusing nak siapkan assgment disebabkan sengaja pun ada gak.Lepas tu aku happy  kot bukan pernah buat org mcm tu hope tu la yg first dan yg terakhir.Nak kekal title budak baik pada masa akan datang.:):)




I am very very very sorry.I really really really reflecting on my action.From now i absolutely absolutely absolutely will never never do such thing again.,,




ps: next week result keluar...---->
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati