Followers

Monday, February 27, 2012

Emooooo...

Salam..

See dah lama tak melalut kat sini.OMG !!!!

Nak emosional kejap dan nak merungut mcm 2.Minggu  banyak benda nak siapkan itu ini and blablaaaa..
Bln nie gak kali kedua aku x balik rumah.Sedih tidak terhingga.kasihan.
Bln nie dah masuk kali ke berapa ntah aku deman.Mcm dah jadi rutin plak.Tapi x pernah skip kelas lagi ok still  budak baik  :):)

Minggu nie gak test yg berlari2 suruh aku jawab...tak nak jawab boleh ?
Minggu nie gak lecture ntah apa2 ingat diorg tu LRT agaknya coz nak cepat habiskan kuliah maybe diorg ingat kami2 sekalian nie mesin scan kot..


Lagi satu kejadian siang tadi punya excited time lab chem.Dah siap semua alatan , siap sesi campur mencampur bahan tiba2 jer blackout dgn sedihnya terpaksa membuang semua bahan yg tersedia tu.Luar nampak sedih tapi dlm hati berbunga2.Heheheh..dapat balik awal terbaikkan..

Walau sesibuk mana pon aku sempat gak berfoya2 ( tlong jgn misunderstood dgn istilah nie sbb aku budak baik ) layan movie sampai sempat abiskan 16 episode dgn hanya satu malam jer..tu tak termasuk dgn novel lagi tapi weekends lepas sempat layan satu jer..


Merungut, merungut dan merungut itulah lumrah manusia termasuk gak dgn aku.Tapi yg pasti tetap best walau sebanyak mana  dan sesibuk mana benda yg perlu aku buat, benda2 nie semua buatkan aku lupa perkara yg x sepatutnya aku ingat...








ps: kadang2 jer merungut bukan slalu...
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati