Followers

Sunday, April 15, 2012

"DY'

Salammm...


Dah lama kot..terbiar sudah.Ok sekarang tengah minggu study weeks.Apekah yg terbuat.Alhamdulillah hari yg berlalu sebelum selasa nie terguna sebaik mungkin.Sempat habiskan apa yg perlu.

Study2 juga..otak still kena refresh right. Manusia bukanlah robot yg boleh fokus akan sesuatu 24/7 right.Dlm hidup perlu ada penghidupan yg lain dimana kita toleh seketika dan amati akan sekeliling dan perlukan sedikit masa.
Tapi sesuatu bagi kita yg sukar nak jaga mungkin termasuk juga dengan aku.Aku mungkinkah..???
Belajar untuk exam yg selalu org buat mungkin juga termasuk dgn aku.Dan kita sentiasa berusaha untuk capai apa yg kita ingin 'kejayaan' pernah terfikir tak setiap kejayaan tu still memerlukan keredhaan.Sepandai mana pun kita n setinggi mana jawatan yg kita dpt time tu n bila hidup kita dikelilingi dgn org2 yg sentiasa menghormati akan diri kita mungkin itu nikmat tapi still akan ada kekosongan sbb kita tak pernah seimbangkan kepandaiaan n kejayaan itu dgn sesuatu yg lebih "penting". ..

Kejayaan itu perlu tapi..dlm mengejar kejayaan ruang untuk mencari keredhaan Allah itu tersangat perlu.Peringatan untuk diri sendiri juga.Akan datang belum tahu siapa kita di sisi Allah.So jgn lupa lakukan sesuatu yg boleh buat senyuman kita itu tersangatlah berharga...






Sesuatu yg sukar dijaga tapi kita mampu menghindarinya dengan adanya keimanan dan ketakwaan dlm diri.Ini juga pesanan untuk diri aku.Itu je kot..mood exam malas untuk menaip tapi satu karang juga yg siap.Doakan aku agar dipermudahkan jawab exam...^^

ps/ kejayaan itu sentiasa ada hanya kita sebagai manusia perlu mencari
Terima Kasih

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati