Followers

Monday, February 28, 2011

Not a happy ending but just a proper closeru....

not all people have their happy ending , but they have their own ending in various way. but actually ,  we don't know what we think.do you believe it ? as for me i wan to say that i don't know mcm tak metured betul.

This few week i've become so or dlm isitilah yg lebih baik dlm keadaan yg aku sendiri pun tak tau...
Isshh... apa dah jadi ni ,
I be back dgn novel aku la , excited gila bila dpt novel baru tapi satu buku yg boleh dikatakan salah satu present yg abg aku bagi belum aku sentuh... tak dah sentuh tapi baru baca dlm 300 pages lebih jer nak tau buku apa ' KISAH PERJALANAN RASULLULAH '...kenapa la jadi mcm ni. Buku yg setebal kamus dewan n sebesar permukaannya dengan buku rujukan tu bukan aku baru tapi kalau tak silap lepas abis exam PMR  lagi...


' dik ni abg ada belikan buku nie make sure baca bagi habis tau..'

lebih kurang macam tu la ayat yg abg aku cakap dua tahun yg lepas...tapi tak sempat abis baca pun sebab aku masuk asrama dasar alasan yg tak bertauliah apa la....

Nie dah abis SPM ingat nak baca la bagi habis kesian abg aku beli tapi aku tak habis baca pun , yg jadi masalahnya time mood tengah rajin nak baca buku tu mula la ingat citer korea , majalah yg baru beli dan satu penghalang yg utama apa lagi koleksi novel yg ada tu la...
Tak pa yg penting ada niat untuk habiskan buku tu...niat pon dapat pahala juga...


Caiyokkk....
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati