Followers

Tuesday, March 1, 2011

WONDERING.....

kadang-kadang tu wondering la juga kawan nie boleh putus ker. Entah la aku pun tak pasti sukar la rasanya kita nak agak sesuatu yg bakal berlaku pada masa depan .Kita bukannya nujum siber yg boleh nak tau apa yg bakal berlaku pada masa yg akan datang..

something that not easy to say...about what.?  Sesuatu yg kita akan fikir bila kita ada dlm that situation. otak ni akan berjalan atau memulakan operasi tahap maksimum bila kita nak selesaikan something problem atau pun sesuatu perkara yg boleh buat otak kita berfikir dlm erti kata lain untuk budak lepasan SPM mcm aku nie yg boleh dikirakan otak dah hampir nak berkarat tapi hari aku polish tau dgn apa my solat la tu yg terbaik or sebaik penawar yg ada..

hari nie tak sangka dpt jumpa balik dgn member skolah rendah aku sesuatu yg sukar nak diduga...tapi aku still cari someone yg still ker hari nie aku tak jumpa lagi dia ..agaknya mana la dia menghilangkan. Tak pa i will find you...

when tangan aku nie dah tak dak kerja sangat ishh..aku pun tak tau macam mana boleh jumpa blog nie wondering la juga tapi dia punya post best tau berkaitan dgn dunia remaja yg aku rasa kita nie  masih ditahap first step yg sukar kita nak ramal , sebab hidup kita nie pon mesti ada org tua ygperlu  pantau kia selaku remaja nie kalau tak , tak akan lahirlah golongan yg boleh dikakatan kurangnya nilai moral contoh paling terdekat aku shortcut apa lagi lesbian a.k.a miss gay yg terhangat dipasaran .Amazing sangat ker golongan nie nak kata tak terpelajar sometime tu miss gay nie ada yg high educated tu la yg kurangnya didikan agama diorang Belajar tinggi-tinggi tapi jadi macam rugi sangat..siapa suruh mudah sangat terpengaruh...

fikir-fikirkan la siapa yg nak hargai diri kita nie klu bukan diri sendiri bukannya ada org kat luar sana tu nak tanya ' saudari apa khabar ' tak boleh blah klu ada org tanya mcm tu tapi klu org tanya aku mcm tu satu ayat yg akan terkeluar

' engkau nie apa hal '....

nie salah satu ayat yg direct akan aku keluarkan bila org yg aku tak kenal tegur aku terutama bagi kaum lelaki. Suka hati ler lepas nie nak cakap aku sombong ker apa-apa pon , dah stail mcm tu.Tengokkan dah terpesong sikit citer aku nie. Aku nak cakap jangan ler mudah sangat termakan dek kata-kata manis org lelaki nie kadang-kadang tu bukan boleh pakai pon aku cakap nie berdasarkan hasil pembacaan aku bukan aku pernah alami...sedikit terpesong juga di sini..

senang cakap jgn mudah percaya dgn guys ok...bukan utk menakutkan tapi sekadar satu ingatan buat kita bersama as gadis melayu..

mlm nie nak tidur awal..
sebaik-baik wanita yg bernama perempuan itu sentiasa menjaga tingkah-laku , sopan dan hormat kedua ibu bapa begitulah bernilai seorang perempuan yg digelar wanita yg sentiasa menjaga kelakuan diri kerna ia amat berharga bagi kita....
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati