Followers

Monday, May 14, 2012

tak bertajuk..

Salammmm...


Aku nak happy seperti menjaring kan goal.Hahaha..padahal dgn bola pon takut, tengok bola boleh la ikut mood.Ok tahniah Man City sbb menang.

Dah dua minggu cuti tinggal lagi berbaki dua minggu plus2.Banyak benda dah yg aku terbuat.Dapat habiskan aku punya novel by JP dan vintage happy kot...Jalan2 di PD yg best bila dapat makan free dan perbelanjaan ditaja kredit utk akak.Apa yg tragis berlaku nyaris2 terperangkap dlm lif nasib terselamat.

Yupsss...cuti nie banyak dihabiskan dgn  try makanan baru.Overweight tak kot buat masa sekarang still maintain sbb makan sebanyak mana pon sure badan susah nak naik.Lagi satu benci kalau pakai high-heeled or yg sewaktu dgnnya yg nie ada satu peristiwa.Lepas nie dah tak nak pakai, lagi pun ketinggian aku normal kot 163cm dah cukup tinggi  ( baru lepas acara mengukur ketinggian hahaha)

The less you think about yesterday or tomorrow, the more you'll enjoy today..Yupsss..aku selalu terfikir apa yg akan berlaku kemudian hari imagine mcm2 tapi hidup kita nie tetap Allah yg tentukan.Everybody needs a dream to hang on  begitu gak aku.Tak nak citer nnti merepek jer lebih.i just want to walk in way that i take now.

Hubungan sesama manusia insyaallah sentiasa terjaga terutama dgn family.Yupsss..itu yg aku utamakan buat masa sekarang 100% kot.Satu sikap yg aku rasa tak boleh nak buang2,dgn org yg aku kurang kenal itu semua berdasarkan situasi bab pemalu tu sure ada normal kot sbb aku adalah perempuan, .Kadang2 tersangat la serius dan kadang2 tu boleh jadi tersangat main2.Dan lagi satu boleh jadi tersangat pendiam tapi tak bisu ok...Mungkin time tu tengah berfikir masalah dunia ker mana tau boleh jadi pm nnti...tak sebenarnya aku suka perhatikan org n suka tengok gelagat org tu je kot.Dah jumpa novel baru synopsis dy mcm ok je entah best ke tak yg tu taak pasti..



nak buku nie tapi still tak dpt
gi beli..


Aku suka benda yg simple2 jer..
Ok tu jer kot...Tengah fikir lepas nie nak gi mna plak...
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati