Followers

Thursday, May 24, 2012

^_^

salammmm...


Last2 cuti nie sempat gak gi satu tempat tu smlm..tapi just spend satu hari jer..sbb masing2 still ada hal yg perlu di siapkan..




rase mcm dy tau jer nk gi jln2 awal kot dy bangun.

Yg join kali nie hanya aku,abg n akak ipar as my sponser n budak kat atas tu intisyar..Berempat je mak n ayah tak ikut sekali.
Ingat nak stay smlm kat sana tapi abg ada meeting esok hari so satu hari je,Tu pun penat..

Sempat pergi universal, shopping dekat Orchard central,Bugis Village n ada satu dua tempat lagi...Sebelum balik sempat  singgah kejap rumah member abg, dpt buah tangan kot...n blaalalala (malas nak karang panjang2)





malas nak citer so letak gambar je








yg nie naik dgn akak je




gambar nie wajib ambil

nak try makan yg lain tapi ter-oder makanan lain.





yg nie aku punya..

dan ice-cream tiramisu nie pun aku punya..

dah nak balik time nie
dlm kereta


Dah dapat mkn cake n ice-cream, hari tu nak sangat siap org yg belanja lagi..hihihi...
Just letak gambar mkn2 without org2 yg berada time tu, tapi aku memang mcm tu..hihi 
Nampak pelikkan....

Seminggu lebih je lagi cuti...
Mak n ayah plan nak ke langkawi  .Dgn majoritinya aku setuju. 
tu je nk bagitau..

Terima Kasih

2 comments:

nia marlissa said...

comel je baby tuh :))

Nurul _Tika said...

@nia..baby tu memng mcm tu..dy suke posing..

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati