Followers

Friday, May 18, 2012

Just something...

Salammmm...

Tiba teringat seorang mamber aku nie tadi tersesat jap kat blog dia.Sama ada dia still ingat aku ker tak itu no comment.Rindu nak tengok muka dy time blur2 sikit tu comel kot.Aku puji nie bukan kutuk ok tapi jangan angkat bakul lebih2.Rindu gak nak tengok muka dy jadi sampai merah sbb nangis..hahahah.Jangan marah ok.

Dan lagi satu paling best bila tengok dy time math muka dia time tu so cute  dy hadap jer note math yg selebihnya tu biar aku dan rakan-rakan yg sewaktunya jer tahu apa dy buat.Suka tengok sikap dy.

Tak mudah putus asa, satu sikap yg aku kenal dari dy.So walau dimana dan apa pun yg dy buat aku doakan kejayaan.Insyaallah..It's true life is just a temporary journey and we're all just travellers, but...I sure do need a roadtrip partner along the way.We just start our journey so thinks positive, never give up ( nie untuk diri aku gak) you can do it.No needs to thinks what people says and be yourself.That's you must be.Dan jgn lupa akan "sesuatu"
Itu jer kot...diri sendiri pon masih diperbaiki.No one perfect n kita tak boleh nak puas setiap org.So best-kan la diri sendiri bila kita dapat apa yg kita inginkan.




`
ps:/Still cari someone yg perangai mcm dy tapi still tak jumpa.:
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati