Followers

Thursday, March 10, 2011

Boleh jadi kawan baik ka...

Assalamualaikum....

Perempuan dan lelaki nie rasanya sukar yg boleh jadi kawan baik..nak tau kenapa ? sebab akan ada satu perasaan yg mungkin akan memisahkan sebuah persahabatan tu la yg akan menjadi penghalang untuk best friend forever dan selalunya ( aku harap fakta yg aku tulis nie betul la..) perempuan nie amat susah untuk menyukai lelaki yg telah dianggap kawan baik tapi lelaki pula sebaliknya..betul ka mcm nie atau dua-dua sama ja..


Hurmmm...rasanya tak semua mcm tu kot. Tapi tak salah klu best friend forever kita tu seorang lelaki.Kawan selalu sukar dicari alah ingat senang ka klu nak dapat best friend forever nie laki.Haahaha....ada tapi kena la cari betul-betul ...tapi bebudak laki nie boleh anggap ka girl nie kawan baik depa ..boleh ka duk gosip dgn bebudak pompuan atau main baby doll dan jangan lupa main pondok-pondok time zaman-zaman veteren dulu isshhhh..bukan zaman veteren la zaman cute-miut la...ada ka laki mcm tu nak join group wonder baby...satu fenomena yg Wowww....tak terkata dan tak terucap..

Dan selalunya plak  kalau lelaki tu asyik duk best friend dgn pompuan , asyik ikut ja budak pompuan mesti bakal tercetusnya generasi lembut di malaysia. Ini bukannya bermaksud laki tu tukar jantina like jadi gay cuma perwatakan dan perbuatan dia akan lebih sopan like pompuan gitu...

Tapi lelaki mcm nie maybe boleh la jadi best friend kita but not all boys ok...
 Aku pernah baca satu buku motivasi Prof Izi alah yg kat hotfm tu takkan tak kenal kot kalau aku tak silap dan kalau aku tak lupa.....ada la sikit-sikit citer yg berkaitan apa akan terjadi bila laki dan pompuan nie terlebih best friend.. macam-macam boleh berlaku..


Nak tau apa nanti aku sambong...(tengah loading mencari fakta) dan mencari sedikit maklumat kat mak cik goggle...heheheh
mcm la aku nak buat...
.
You can force someone to be friends with you but you cannot force someone to be best friend you...
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati