Followers

Friday, March 25, 2011

Nak Jadi Aper Lepas Nie...

Heys..a.k.a assalamualaikom...

Dsbbkan baru lepas dpt result so hot topicnyer ko nak jadi aper lepas nie..
Klau aku cakap nak jadi manusia tu memang dah biasa or erti kata lain ayat budak
skema baru masok tadika ...
cute tak...





Khas buat nabiha...( caiyok don't sedih2  hahahah ) pic kat atas nie aku tjukkn khas untuk anda.. ELLA  plak sampai hati tak datang tak dapat aku nak peluk cium dy  rindu kot..( jgn pikir lebih ok... ) rugi tak dpt jumpa mama afzan.....for my best frenz a.k.a mila tahniah apa yg anx dpt (  rindoo kamo..).
nak tulis benda lain tapi , lain yg aku merapu...stop la ...
Terima Kasih

3 comments:

syamila saLeh said...

owhhh nma saya dc2..
hg pon taniah gk wlwpon ak tataw rzut hg(tapa laa tamw hbq kt cheq)..
bla mw jmpa ni ??

♥eLL∂ MosHix♫ said...

ahahhaha!rindu tkah wokK!sury sys..bukan ta nk dtg..tp prob lah pulak ary tuh!--->wah,tkah da maju laahh skunx!

tieyka said...

hahaha....ELLA: maju sudah
MILA: heheheh

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati