Followers

Tuesday, March 22, 2011

My Feelings Now....

hey....


dah beberapa hari aku tak update kat blog nie bukan buzy pon . Everyday aku online tapi dah tak mcm dulu tu boleh dkatakan 24hours...bngun pagi first thing aku buat aku on laptop..( buka ja mata menghadap laptop dlu kdang2 laptop tu yg tengok aku....hahahah)
Dlm kepala just thinking about my ?????
Sesuatu perasaan yg aku tak boleh tipu diri sendiri ( wait's minute jgn pikr benda lain ) aku rasa member2 seangkatan kat luar sana pon mesti alami situasi yg sama....
takot vs mcm2 perasaan lagi tak dapat aku nk gambarkan kat sini sapa yg pernah ambil spm tu harap2 mengerti la ....yela SPM tu mcm hidup mati untuk masa depan.

Besok pagi2 ( pagi la sangat ) aku akan berangkat ke langkawi tempat sekolah tercinta..rindu sama teman2 aku....and esok jugak second time aku naik feri ikut kk ( kk a.k.a Kuala Kedah ) dah tak sabar......
wait for me kk....

Hope esok semua warga SMTL akan success...doakan kejayaan aku ( takot + gelisah )
aku harap yg terbaik untuk esok...
amin..
i be back langkawi technical shcool...
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati