Followers

Saturday, June 4, 2011

Losing...

Assalamualikum semua.....






throughout my life, i have always been afraid of losing the people i love.
but then,sometime i wonder 
is there anyone out there afraid of losing me..?


Hey kalian semua thanks coz sudi singgah blog aku yg tak seberapa nie.Setiap apa yg aku tulis nie sekadar coretan dan permehatian aku yg masih mencari haluan dlm hidup.Tapi bukanlah bermaksud sekarang nie aku tak dak haluan.Cuma aku rasa perjalanan yg aku lalui sekarang tak seperti yg aku inginkan dan terlalu jauh dari apa yg aku inginkan.Selalunya apa yg kita impikan tidak akan berlaku dan sebaliknya yg terjadi tapi aku bersyukur dgn perjalanan dan aku ingin melihat apa yg akan berlaku pada aku lima tahun akan datang.Di manakah aku akan berada..??

Berbalik kepada entri aku kali nie.Korang pernah rasa losing something tak dlm life korang. Mesti rasa frust gila-gilakan sampai tertonggeng.For sure pernah.Terutama sekali bila kehilangan org tersayang dlm family korang atau apa2 yg berkaitan tapi kat sini tolong betulkan maksud yg aku ingin sampaikan bukannya frust bila "putus cinta" ok tu bukannya losing tu dah jadi penyakit jiwa.Aku rasa sesetengah tu kalau kucing hilang atau mati pun mesti rasa nak bunuh diri.Nangis jer kerja korang yela mana boleh dapat pengganti betul tak.So better korang hargai apa yg ader sekarang.Belailah family korang sebaik mungkin.Jaga haiwan peliharaan korang tu mcm nyawa korang sendiri tau.Sebab kita hanya akan ada ia sekali dlm hidup kalau ia hilang ia akan pergi selama-lamanya.



Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati