Followers

Thursday, June 23, 2011

Sempat lagi buat Kali Nie..

Assalamualaikum semua...

Yeahh...quiz dah tamat  sempat gak aq buka blog nie.Main point here apa lagi " Pilihan Raya" bukan untuk pilih perdana menteri or dia punya alih lembaga tapi pilihan raya kat sini nak pilih Yang Dipertuan untuk JPP atau istilah panjang dia jawatankuasa perwakilan pelajar.Sorg budak kelas aku nie tercalon so dgn 100% mesti akan undi dia sbb akan ada kebaikan untuk kelas kami.


Time kempen dia cuma sehari jer so mana2 yg bertanding mesti akan ada manifesto yg tu aku tak berminat.Tapi aku tabit spring kat dorg nie coz dapat bagi ucapan dlm kuliah yg ramai.Whuahuahua,,,bukan senang tu nak cakap when semua mata pandang kita.Mesti jantung mcm nak jatuh jer.

Hurmmm...tapi yg amat mendukacitakan diorg yg pilihan raya aku yg lambat dapat balik rumah.Hahahahah..apa2 pon esok pagi morning my parents akan tunggu kat matrik nak bawa aku balik so excited.
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati