Followers

Friday, February 3, 2012

Bila kita...

Assalamuaikum..

Agak2 apa yg aku nak tulis nie, just summary jer ok.Kalau nak spesifik kpd satu benda nanti sure akan terpesong juga.So nak gaul sekali apa yg ter fikir sekarang.

Ok...bila kat depan korang ada satu buku yg betul2 ilmiah yg tebal2 20 cm dan sebelah  lagi tu komik mana satu korang nak pilih mesti la komikkan.Baru aku perasan yg dah lama aku tak layan citer2 kartun nie.Hurmmm..nnti free boleh la tengok jap.Balik pada yg tadi komik tu boleh jadi macam hidup korang gak burn chem bloc memang dlm sejam dah boleh habis komik tu tapi dlm sejam boleh ker baca buku ilmiah tu dgn korang dpt absorb fakta2 yg ada.Ok..right...nope tak siapa yg boleh buat macam tu kalau ada memang genius kot.
sedar tak..
adakalanya ya..
adakalanya tak..
mungkin jugak kadang ada sikit rasa sesal sometime tu selalu sangat persoalkan itu dan ini yg mesti ada part yg tak kena.Ok fine tarik nafas panjang kalau ada terlebih stok komik tu boleh pos kat aku nnti aku bagi address..

Manusia memang mcm tu lebih2 lagi bila kepala nie mula main kuiz 'what ifs'


Short summary kat sini macam tu juga la hidup...tak habis2 dgn hidup jer aku nie hahahah,,,Ya aku suka semua yg berkaitan hidup sebab peluang kita hanya sekali so dah ada peluang untuk bernafas seketika nikmati la sebaik mungkin.

Dan apa makna buku ilmiah dan sebuah komik kat sini aku tak maksudkan yg komik tu tak baik or apa jer tapi mcm mana kita nilai sesuatu tu kalau baik maka next future baik la.Hidup nie kejap jer, when you cherish the present. anticipate the future from that frame the yesteryear.
Hurmmmm.....no fills no thrills la..
Hidup memang  tak boleh dikatakan beban sebab itu satu2nya perjalanan kita.


ps:cerah matahari esok hope tanda hari aku yg esok akan riang....
    nak jadi kanak2 riang seketika..hihi ^_^
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati