Followers

Sunday, February 19, 2012

" Homi" AKU

Salam..

Ok nie post yg ke-3 untuk hari nie.Hari nie hujan turun mencuruh2 di bumi Allah.Hari nie gak aku hampir basah kuyup walaupon guna payung gara2 nak gi cari kedai top-up.Akhirnya jumpa gak.Mlm nie dingin sangat tapi still x boleh tidor so conclusionnya kat sini nak minum hot chocolate tapi kehabisan stok yg ada horlicks,milo and nescafe.Nescafe awal2 lg dah tolak tepi tinggl dua pilihan nie jer..



Milo dan juga horlicks dua2 nie boleh dikatakan minum ruji aku la.Tapi tak pernah try nak campur dua2 mcm aku campur milo dan nescafe hasilnya iaitu "neslo" versi aku.So mlm nie nak try la..first time bagi aku org lain mybe dah biasa kot..ok aku ketinggalan sikit.

Ok nie hasil dy....



Dah malas nak rotate pic nie.Nampak mcm milo juga.Tapi rasa dy terlebih manis sbb aku letak air sikit so  ok la rasa dy "homi" versi aku..
Heheheheh....
Moral of story kat sini aku nak citer dlm hidup nie mesti cuba something new dlm hidup baru kita dapat rasa pengalaman baru, mcm aku campur milo dan horlicsk walaupon nampak mcm merepek sikit but it's ok la.
Hidup dengan pengalaman itu yg terbaik.
Bak kata org from good experience we learn something new right and mr experience is in fact the best teacher ever and forever...
Dan lagi satu pengalaman tu juga manis mcm "homi" aku nie.Lagi banyak perkara baru yg kita lakukan lagi manis pengalaman yg kita akan dapat. Kat sini aku dah kenal dgn mcm2 fesyen perangai manusia kadang2 boleh buat kita happy dan kadang2 tu boleh buat kita jadi tidak normal dlm erti kata lain menyusahkan org lain..So dari situ la hidup kita akan lebih maju berdasarkan pada pengalaman.

Ok nie lagi satu pic versi terbalik...


harap satu hari nnti aku nk senyum mcm tu



ok nak kembali sambung aku punya keja
ps:/ saya sayang mak dan abah saya...
.
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati