Followers

Saturday, February 18, 2012

Weheeeee...


Oyeahhhh....dah settle semua keja and now nak focus kpd aku punya project untuk final sem.
Still no ideas..blom dpt theme seriouslY..
Nak siapkan hasilnya  tu la buatkan kepala aku dan kwn2 seangkatan dah nak pecah...It's actually hard to find ideas that give us total freedom to do...Ahhhhh...

Minggu nie gak ahhhhhh...banyak test yg menanti.Dah nak final nie mcm2 benda yg nak harus aku terbuat.
Disebabkan tu la aku tak berperasaan sikit sekarang untuk post something yg berunsur kejiwaan,kejiwangan tapi mood tu still ada..

Tapikan kalau time stduy tu mcm2 benda yg terlintas, mcm2 yg terfikir tapi jiwa aku kosong kejap sekarang .
Ok fine..


ps :back to werk... ~! today's a lovely day.. wahh byk idea merapu yg mencurah2



Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati