Followers

Friday, February 3, 2012

Free

Salammmm...

Ok hari nie bebas untuk seketika tak nak fikir pasal practical lab and sewaktu dgnnya.Nak buat benda yg aku cuti sekejap slama 1 minggu.Wehhh...1 minggu laptop nie diam2 jer dlm bilik.Tapi teronline gak terbuka twitteR gak yg tu guna phone jer.Berjaya gak berpuasa selama seminggu.Petang tadi last paper aku SC and morning2 pagi tadi paper chemistry.
Hurmm..chemistry ok la tak la sampai aku otak nie explore ker deposited ker alah apa2 penyakit yg sepatutnya.Tapikan nak gak tengok kepala org meletup sebab study yg tu dah merapu tapi kesannya adalah sekarang.

Disebabkan pagi smlm dan beberapa hari sebelumnya tidur aku kurang normal sikit ingat mlm nie nak tidur awal tapi mcm biasa la kat rumah banyak dugaan.

Aku punya " The Litigator" nak habis baca gak mlm nie.Cuti 4 hari nak berfoya2 puas.Hehehehhe ( jgn salah faham istilah berfoya2 aku ok sys budak baik ) just stay jer kat rumah.Nak habis Norwegian Word dan ingat nak khatam balik novel yg aku terexpress baca.Time terexpress coz tak nak bagi org lain rasmi dulu.Aku tahu aku sentisa jadi budak baik..Ok fine.

Wehhhh...serius aku cakap nie suke gak lagu nie.




Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati