Followers

Sunday, February 19, 2012

Time Dulu-dulu...

Salam kamo2 sekalian..

Ok hari nie aku banyak sedekahkan senyuman kat org.Ok fine hari nie aku dah dapat banyak pahala free.Bab2 nie aku kurang sikit kadang2 org cakap aku sombong takper aku tak kisah pun, tapikan aku nie spesies yg kadang boleh jadi gila2 dan kadang2 tu boleh jadi serius gila.Yaaa...itulah aku secara realitinya.Sapa kenal aku tau la aku nie mcm mana.Pelik ker..? Tak la aku still manusia.
 Bab nak kenakan org aku boleh tolong.Tapi kalau org nak kenakan aku say sorry la.

Sebenarnya sekarang baru aku perasan yg aku tertinggal something.Benda apa ntah....?
Serius aku cakap dah lama aku tak berbual mesra dgn abg2 aku dan akak2 aku dah lama tak gaduh2.Time last dapat kumpul semua family pon time raya haji lepas.Hurmm...rindu si sama abg2 dan akak2 aku.

Rindu gak time dulu2, bila aku ada aktiviti kat sekolah or ada extra class sebelum aku stay ostel kat teknik langkawi abg2 dan akak aku lah jadi mangsa sebagai bodyguard aku hantar dan ambil aku kat sekolah.Kesiankan mereka2 ini sbb ada sis mcm aku nie.Diorg nie gak la yg jadi peneman kemana ja aku gi mesti ada punya.Yg aku tahu sampai sekarang aku malas nak keluar or gi mana2 inilah penyebabnya sebab dulu mana ja aku nak pergi mereka2 nie la yg bawa sampai aku rasa lesen yg ada nie boleh simpan kat muziam kot.Seriously sampai sekarang belum pernah drive sendiri kot..Kalau boleh nak jadi mcm dulu.Bahagia kot ..misi dan visi aku nak jadi adik yg baik disamping nak jadi "aunt" yg terbaik kpd anak2 buah aku w.Hehehehe..pantang jumpa budak kecil, kalau jumpa mesti akan ada yg nangis...kesan sbb yg teraakhir dlm adik-beradik.Hehhehehe

So hargailah keluarga masing2.Sbb itulah benda yg paling berharga dlm hidup.Bayangkan kalau jadi anak tunggal dlm family mesti tak bestkan.Sure tak dak pegalaman gaduh2 sampai nangis, mesti x pernah ada experience sepahkan rumah secara beramai-ramai lepas tu kena marah dgn parents.So sayangilah org yg ada dekat dgn kita ok...

budak kecik yg tersangat excited


still ingat bila ter-excident time balik sekolah.Last2 abg yg kena marah..

ps: serius rindu dgn abg2 n akak aku.Ok misi lepas nie nak main2 miscall harap2 diorg call balik or tlong top-upkan.Sumber utama bab2 top-up or nak bank-in duit l mereka2 nia la mangsa aku.Boleh dikatakan penyumbang tegar...heheh
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati