Followers

Saturday, February 4, 2012

Normal...

Salam..

Since here mcm pernah aku cakap..nope mcm aku tulis kat sini sekarang nie aku free sikit walau pun tak banyak.Masa aku banyak dihadapan lappy, but smlm aku keluar gak lepak2 dgn akak aku.Ok sekarang nie aku duduk diam2 dan aku hidup seketika dgn lagu.Lagu2 yg mungkin
boleh membuatkan gegendang telinga aku terpaksa menerima getaran ini. Imagine that satu lagu ..only satu lagu sahaja right now dah berapa kali aku play and same time aku tunggu something.Ok fine.
Lagu juga yg boleh membuatkan jari2 aku pantas bergerak, jari yg telah mewujudkan satu tarian di atas keyboard..

Tiba satu janaan yg aku dapat
Annoying..........

Annoying bila..
Org cakap kau pelik, tapi lagi pelik bila org yg menilai kau tu tak wujud.
Apa yg menilai kau.
Bayang2 hidup..
Bayang2 mana boleh cakap, dy tak boleh tipu, makan tapi dy boleh ikut ke mana kau pergi.
Tapi sayang sesangat sebab dy tak dapat nak nasihatkan kau.
Kalau la bayang2 tu boleh cakap mesti dh banyak dy leter kau, dah banyak ceramah free yg kau boleh dapat.
Lagi satu kalau dy boleh cakap mesti kau dah kena kekejangan otak time tu mesti janaan otak kau dah sampai full capacity yg maksimum 360 darjah.
Kalau jadi mcm tu susah la nak format balik , makan ubat mesti otak kau tu dah kebal.

Sekebal2 mana pun kau tetap manusia,
Kau tetap istimewa sebab kau cukup sifat..

Dan kau juga memang normal..
Nama kau normal maksud aku kat sini kau bukan ber' bt/bin kepada pencarian paranomal
Tapi kadang bila perangai abnormal tu dtg..
Itu yg membuatkan kau sukar sekali diramal..



And other kat sini..don't be jealous dg org lain, mungkin dy cantik, bijak,suara dy hancus, tapi kau kena ingat yg tiada org mcm kau.Itu yg buat kau lebih istimewa ....
Terima Kasih

No comments:

© My Destiny | Design By Blog Bingkisan Hati